Skrócona instrukcja konserwacji Cisco ACE 4710 K9 jest przydatna dla wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że ich urządzenie jest dobrze utrzymane i bezpieczne. Instrukcja oferuje szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia, wymiany części, a także wskazówek dotyczących bezpieczeństwa i zapobiegania uszkodzeniom. Użytkownicy powinni przestrzegać wszystkich zaleceń instrukcji, aby zapewnić bezpieczne i sprawne działanie swojego urządzenia. Instrukcja jest również przydatna do poznania wszystkich funkcji i opcji, które są oferowane przez router, dzięki czemu można lepiej wykorzystać potencjał swojego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Skrócona instrukcja konserwacji Cisco Ace 4710 K9
WYKORZYSTAJ DOSTĘP DO MOJEGO KONTA, ABY ZWIĘKSZYĆ MOŻLIWOŚCI TELEFONICZNE Wejdź na myaccount. coxbusiness. com i wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło. Twoja nazwa użytkownika znajduje się w adresie e-mail, a hasło zostało przesłane przez Cox Business w wiadomości e-mail. Jeśli zapomniałeś hasła, wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Nie pamiętasz hasła? ” otrzymać tymczasowe hasło. WYŚLIJ POŁĄCZENIE NA POCZTĘ GŁOSOWĄ // Naciśnij klawisz programowy xfer (Przekaż) i wybierz * 55 oraz numer wewnętrzny; następnie naciśnij klawisz wybierania LUB możesz nacisnąć klawisz programowy XferVM wraz z numerem wewnętrznym. PRZEKAŻ POŁĄCZENIE // Podczas aktywnego połączenia naciśnij klawisz programowy xfer. Wybierz numer, zapowiedz połączenie i ponownie naciśnij klawisz programowy xfer, aby zakończyć przekazywanie. TRANSFER BLIND // Odbierz połączenie, naciśnij klawisz programowy xfer, wybierz numer odbiorcy i ponownie naciśnij klawisz programowy xfer, aby zakończyć przekazywanie. PRZEKAZYWANIE POŁĄCZEŃ // Naciśnij klawisz programowy cfwd (Przekazywanie połączeń) i wprowadź numer, na który mają być przekazywane połączenia. Jeśli przekierowujesz połączenia na numer zewnętrzny, użyj odpowiedniego numeru dostępu i numeru kierunkowego. Naciśnij klawisz Połącz. Na wyświetlaczu LCD zostanie wyświetlony komunikat Przekierowane połączenia. Aby anulować przekazywanie połączeń, naciśnij klawisz programowy cfwd (Przekazywanie). PRZEKAZYWANIE POŁĄCZEŃ NIEDOSTĘPNE // W menu Narzędzia głosowe na Moje konto kliknij Połączenia przychodzące. Wybierz łącze Przekazywanie połączeń nieosiągalne. Wprowadź numer przekierowania połączenia na telefon i kliknij OK. INTERKOM (PUSH TO TALK) * // Naciśnij * 50 na klawiaturze, aby zainicjować funkcję Naciśnij i mów, wybierz numer wewnętrzny i naciśnij pokrętło. Aby uzyskać dostęp do wszystkich numerów wewnętrznych, użyj funkcji Naciśnij i mów w połączeniu z funkcją Natychmiastowe dzwonienie grupowe, którą może skonfigurować administrator telefonu w Twojej firmie. SZYBKIE WYBIERANIE* // Jeśli zaprogramowałeś Szybkie wybieranie numeru 8 w MyAccount, podnieś słuchawkę i wprowadź jednocyfrowy kod numeru, z którym chcesz się połączyć, a następnie naciśnij #. Jeśli zaprogramowałeś Szybkie wybieranie numeru 100 w MyAccount, podnieś słuchawkę, naciśnij dwucyfrowy kod numeru, z którym chcesz się połączyć, a następnie naciśnij #. WEZWAĆ PODWÓZKĘ // Utwórz grupę przejmowania połączeń w MyAccount. Gdy to zrobisz, wybierz * 98 #, aby odebrać dzwoniący numer wewnętrzny w swojej grupie odbioru. NIE PRZESZKADZAĆ // Naciśnij klawisz programowy dnd (DND). Ekran LCD wskazuje, że funkcja Nie przeszkadzać jest aktywna w telefonie i połączenia są kierowane do poczty głosowej. Aby wyłączyć, ponownie naciśnij przycisk programowy dnd (DND). UMÓW SIĘ NA KONFERENCJĘ // Wybierz pierwszego rozmówcę, z którym chcesz się połączyć. Gdy osoba odbierze, naciśnij klawisz konf., Aby zawiesić połączenie. Wybierz następny numer, który chcesz dołączyć do połączenia, i naciśnij ponownie conf. Powtórz te czynności, aby dodać do rozmowy maksymalnie 15 uczestników. PARKUJ / ODBIERZ POŁĄCZENIE // Podczas aktywnego połączenia naciśnij klawisz wstrzymania, usłyszysz drugi ton wybierania i naciśnij * 68 oraz numer wewnętrzny i #. Aby odebrać zaparkowane połączenie z tego numeru wewnętrznego, wybierz * 88 # plus numer wewnętrzny, a następnie naciśnij #. PORTAL GŁOSOWY * // Review Podręcznik użytkownika VoiceManager dotyczący aktywacji funkcji i ustawienia hasła przed użyciem Voice Portal. Aby zmienić opcje osobistego menedżera statusu przekierowywania połączeń, wybierz numer dostępu Voice Portal dla swojego obszaru ___________ i wprowadź 10-cyfrowy numer telefonu oraz kod dostępu Voice Portal. ZJEDNOCZONE WIADOMOŚCI * // Z menu Poczta głosowa / Narzędzia portalu w MyAccount wybierz opcję Messaging Controls. Kliknij łącze Preferencje przekazywania poczty głosowej i powiadomień. Wpisz adres e-mail, na który chcesz wysyłać wiadomości głosowe. Zaznacz pole wyboru Dołącz wiadomość głosową. Wybierz przycisk radiowy po lewej stronie preferowanej opcji dyspozycji wiadomości głosowej. Kliknij łącze Zapisz. * Ta funkcja może wymagać skonfigurowania przed użyciem. Model Cisco SPA504G ma cztery klawisze linii, telefon SPA508G ma osiem klawiszy linii, a SPA525G2 ma pięć klawiszy linii. ponowne wybieranie // Łączy ostatnio wybrany numer. reż // Otwiera wstępnie skonfigurowaną książkę adresową. cfwd // Przekierowuje połączenia przychodzące na inny numer telefonu. dd // Nie przeszkadzać. Zapobiega dzwonieniu połączeń przychodzących w telefonie. Połączenia są automatycznie przekazywane do poczty głosowej, jeśli ten numer ma skrzynkę pocztową. SCROLL> lcr // Ostatni zwrot połączenia. Ponownie wybiera ostatnie połączenie przychodzące. PTT // Naciśnij i mów. Włącza funkcjonalność domofonu. Zakończ rozmowę // Kończy połączenie. konf. // Łączy dwa lub więcej połączeń. Aby zorganizować połączenie konferencyjne: bxfer // Przekazuje połączenie bez przedstawiania dzwoniącego. xfer // Zawiesza połączenie na czas wybierania numeru, na który ma zostać przekazane połączenie. PRZEWIŃ> XferVM // Przekierowuje połączenie do poczty głosowej. trzymać // Zawiesza połączenie. wznawianie // Ponownie wznawia zawieszone połączenie. Zakończ rozmowę // Kończy połączenie. nowe połączenie // Nawiązuje nowe połączenie. ponowne wybieranie // Łączy ostatnio wybrany numer. PRZEWIŃ> XferVM // Przekierowuje połączenie do poczty głosowej. Przekierowuje połączenia przychodzące na inny numer telefonu. Niektóre funkcje mogą być ograniczone przez administratora telefonu. Skrót wybierania numerów podczas korzystania z kodów dostępu do funkcji: Naciśnij symbol #, aby zakończyć dowolny ciąg wybierania, aby uzyskać szybsze połączenie. Aby uzyskać więcej informacji na temat IP Centrex, przejdź do mojekonto. com i kliknij łącze Dowiedz się więcej. Usługi nie są dostępne na wszystkich obszarach. Mogą obowiązywać inne ograniczenia. Aby uzyskać pomoc techniczną, zadzwoń pod numer 1. 866. 272. 5777. Zawsze przekierowuj połączenia - Aktywuj - * 72 Zawsze przekierowywanie połączeń - Wyłącz - * 73 Przekazywanie połączeń Brak odpowiedzi - Aktywuj - * 92 Przekazywanie połączeń Brak odpowiedzi - Wyłącz - * 93 Parkowanie połączeń - naciśnij Zawieś> * 68> Numer wewnętrzny Call Park Retrieve - Podnieś słuchawkę lub naciśnij przycisk trybu głośnomówiącego> * 88 #> wprowadź numer wewnętrzny, na którym zaparkowane jest połączenie> # Odbierz połączenie - naciśnij * 98, aby odebrać numer wewnętrzny dzwonka. Naciśnij * 97> Numer wewnętrzny> #, aby odebrać określony numer wewnętrzny Call Return - * 69 Połączenie oczekujące - Aktywuj - * 43 Połączenie oczekujące - Dezaktywuj - # 43 Bezpośredni transfer poczty głosowej - naciśnij transfer (xfer), a następnie * 55> Numer wewnętrzny> # Domofon (Push to Talk) - * 50> Numer wewnętrzny> # Call Forward Remote Access - Wybierz lokalny numer zdalnego dostępu do portalu Voice> Wprowadź 10-cyfrowy numer stacji IP Centrex i kod dostępu IP Centrex Cisco SPA504G Podręcznik użytkownika telefonu IP - Zoptymalizowany PDFCentrum IP
Skrócona instrukcja obsługiCzęsto używane funkcje i funkcje
Wyświetlacz telefonu
Opis funkcji
• Czerwony: Masz nową pocztę głosową
• Miga na czerwono: Masz połączenie przychodzące
• Data i godzina
• Nazwa stacji telefonicznej
• Przedłużenie linii
• Opcje klawiszy programowych
• Zielony: Linia jest bezczynna i gotowa do użycia
• Czerwony (stały): Linia jest aktywna lub używana
• Czerwony (ciągłe miganie): Linia jest zawieszona
• Czerwony (miga dwa razy, a następnie brak koloru i cykl powtarzania): linia SCA jest używana
• Pomarańczowy (stałe): linia jest niezarejestrowana (nie może być używana)
• Pomarańczowy (miga): linia nie jest prawidłowo skonfigurowana
• Wył. : Klawisz linii nie jest skonfigurowanyCore Calling Actions
Nawiązywanie i odbieranie połączenia
Zmiana dzwonka
Zakończenie połączenia
Regulacja głośności
Wyciszanie telefonu
Bezczynny telefon
Phone Softkey Descriptions
Podczas rozmowy
Podczas oczekiwania
Kody dostępu do często używanych funkcji
IP Centrex Cisco SPA504G Podręcznik użytkownika telefonu IP - Oryginalny plik PDF